Studiebesök

 Besöket på polishuset var mycket uppskattat. Det var lyckliga killar som kom hem och berättade allt de fått se och göra. Jag tror att de hade varit i alla vrår i det huset. Men när de fick chans att pratat i polisradion med ledningscentralen blev de alla lite blyga. 
Idag jobbar jag kort dag men det blev en hel del att göra på em. Vi ska titta på lägenheten, Filip ska till läkaren och kolla ev allergi och astma och sen är det fotbollsträning. Däremellan ska vi hinna cykla och spela kula jag och Noel. Lärde honom hur vi spelade när jag var liten och det tyckte han var kul. Så nu har han ställt fram kulburken framför dörren så jag inte ska glömma bort det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0