7 månader blev jag idag. Grattis!!!

Vilken dag det har varit idag. Var ute på promenad redan klockan 9 i morse. Mamma skulle ha mig att sova innan vi skulle vara på babyrytmik. Hann väl sova 15 minuter ungefär. Men det klarar jag mig långt på.
Det är så roligt att vara på babyrytmik. Vi dansar, sjunger och ramsar. Det roligaste är nog när mamma kastar upp mig i luften. Det kittlar skönt i magen då. 
Sedan var det i väg på föräldragrupp och prat om olycksfall. Det kan nog behövas när jag är i farten. Innan vi gick hem tog vi en promenad med Allis.


 Alla snören smakar gott...


Fick bada o tvätta mig idag. Hade visst gröt överallt...

Vårstädning, utelunch och promenad



 
Idag var det storstädning på altanen. Jag tyckte inte om dammsugaren så jag fick leka inne medan mamma gjorde rent. Men det var desto roligare att leka ute vid bordet och lyssna på alla ljud. Fåglar, bilar och flugor.
Fick äta lunch ute idag. Konstigt! Men det smakade bra med fisk i det fria.



Var ute på långpromenad med Allis och hennes mamma. Här tar vi lite fikapaus. Oj vad det var kul att plocka med barr och löv.



Jag och Allis i samspråk. Gav henne några löv i present eftersom hon inte kan plocka de själv.

NU E DET VÅR PÅ RIKTIGT!

  

Nu kan man ju sitta på uteplatsen å titta på småfåglarna, de e kul sen är det massor med annat som händer här ute...

Heldag på barkaby i stockholm

  Vi handlade massor med saker, mam å jag väntade på pap utanför peakbutiken.  Lunchen blev på Waynés coffe.  När man skriker högt tittar alla å de tycker jag e kul!

 Innan vi åkte hem så fick jag banan i solen av mamma

Lördag å vart är solen:?

 Klicka för större bilder



Idag skulle vi ju vara i trädgården å fixa men de var ju inte kul när inte solen skiner, så jag åkte till stan med mormor och mamma å fick köpa nya skor, lite kläder å sen en gunga som de tror att jag skall kunna ha. Fast den var ju från arton månader men de kanske inte bryr sig:-)

Nu har jag ätit spagetti m köttfärssås å tänkte sova en stund innan vi skall till morbror å spela spel å dricka öl. Eller rättare sagt pappa....

Kväll:

 Klicka för större bild:


Nu Ni har jag badat å skall leka ett par timmar innan jag vilar för natten. M & F (mor å far) ska äta kinamat i kväll så de somnar nog oxå tidigt. I morgon skall det ju bli fin fin dag då skall jag köpa skor med mormor å mamma sen skall jag till morbror å spela playstation på kvällen, de ska bli kul de:

När man är nästan 7 månader kan man göra som man vill


Fredag kväll å nu skall vi bada!

Har varit hemma med pappa i dag fredag och vi har inte ens kommit utanför dörren, vi har sovit surfat å ätit gröt så nu skall vi sanera köket och sedan Filip. Jag är allafall glad:-)image2

NU är väl tanken att vi skall kunna uppdatera filips liv här

FilipNu har jag ju gått å blivit 6,5 månader gammal då kan jag göra mycket roligt som gör att jag inte kan lämnas själv en sekund!


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0