grundlurad

Ja igår blev jag verkligen grundlurad av min kära familj. Jag trodde att vi skulle på påsklunch hos mina föräldrar och såg fram emot ägg, sill mm. När jag kliver in ser jag min faster och undrar varför ingen sagt att hon skulle komma och att det var en trevlig överraskning. Då brister alla ut i sång och först förstår jag ingenting men sen fattar jag att det är mig de sjunger för och att jag har kommit på mitt 40 årskalas. Jag blir uppvaktad med så många fina presenter och har så mycket kul att se fram emot. Allt det jag önskat mig och mer därtill fick jag. Sen vankades det naturligtvis mat. Det blev inte påskmat men det smakade mycket bra. Och inget kalas uten tårta. Mums!!!
Det blev en mycket fin dag och precis i min stil.
Tack alla ni som var med och gjorde dagen till den succé som den blev!
Är även glad att Noel orkade vara med och även att han inte såg när jag fick alla paket (då spelade han nintendo med kusinerna). När han fattade att jag fått paket sa han lågt; de glömde ju mig. Han vet ju att vi ska fira tillsammans och det är klart han undrar när jag får paket och inte han.
 
Nu väntar vi på Sussi och Thomas som kommer och hälsar på idag.
 
Filip och Anders är på shoppingrunda. Det pratades om en ny cykel...
 
Hade tänkt visa några bilder men inget verkar funka på denna maskin just nu.
 
 

Glad påsk

Vi vill passa på att önska er alla en GLAD PÅSK! Här firar vi in påsken med ett besök av påskharen. Hoppas han hittar hem till er oxå. Noel passade på att bli sjuk nu lagom till påsk. Han har feber, snorar och hostar. Men vi hoppas han orkar följa med hem till mormor o morfar en stund idag.
Igår var Anders o Filip på första orienteringstävlingen för säsongen. Filip blev 2 och Anders 6. Bra kämpat grabbar!
Idag ska vi som sagt till mormor o morfar, imorgon får vi besök av grabbarnas faddrar och på söndag blir det 50+19 årskalas. Sen tar vi påsklov.
 
 
 
 

4+40

Nu äntligen fungerar datorn igen. Modemet la av för 3 veckor sen och nu äntligen fungerar det igen. Nu är det bara själva datorn som är konstig. Kanske dax att skaffa en ny.
 
Om några veckor är det födelsedagsdax i familjen. Tänkte först dela upp kalasandet men Noel vill fira med sin mamma och eftersom jag inte tänker ställa till med någon stor fest när jag fyller så fungerar det alldeles utmärkt.
 
När kommer då detta att ske?
Jo, lördagen den 13 april kl 14.30 kommer vi att börja firandet. Det blir med betoning på barnkalas för Noels skull. För de som vill vara kvar lite längre bjuds det på lite att äta o dricka på kvällen.
 
Varmt välkomna!
 
Noel passar på att skicka med sin önskelista.
 
* från lego city; sopbil, cementblandare, bil med släp, flygplan och allt som har med brandbilar att göra,    gruvlastbilen
* nintendo DS blixten eller bärgarn spel.
* Från Fischer Price; Jake och piraterna båt
* från BRIO tågbana; olika lok, tunnelbana, godståg etc.
* Från Playmobil; bondgård
 
 

RSS 2.0