Flytt

Ja nu har jag flyttat till en lägenhet. Det är en 3:a i ett lugnt och mysigt område. Båda grabbarna tycker att det är ok men jag vet att Filip saknar huset en del. Kan förstå honom för just nu är det lite rörigt här hemma. 
Igår skulle vi ha varit på poolspel men under natten vaknade Filip flera gånger och klagade på huvudvärk och att han frös. När vi kollade så hade han 38 i feber. Det fick bli en skruvar- och plockardag istället. Så nu är det mesta ihopskruvat. Känns skönt. Packa upp kan jag göra själv i omgångar. 
Idag är målet att få grabbarnas rum någorlunda i ordning. Hoppas Filips feber har gått ner. Igår kväll hade han 39 grader och ville inte äta på hela dagen. Inte ens Mc Donalds. Noel ska på kalas på em och huset ska ut på visning. Så en ganska intensiv dag idag med. 
Imorgon ska pappa komma hit och skruva det sista. Jag är ledig så det passar ju bra. Har även bokat tid för klippning åt båda grabbarna.
 
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0