sommar o sol

Nu känns det som att sommaren äntligen är här. VI njuter för fullt av det vackra vädret och har tillbringat mycket tid hos mormor o morfar, våran nya sommarstuga. Åkte in köpte en pool i fredags och där har det spenderats en hel del tid.
I fredags sov Filip kvar hos mormor o morfar och när vi åkte hem undrade Noel varför han inte fick sova där. Jag blev ganska överraskad av hans fråga eftersom han aldrig velat göra det. Men naturligtvis fixade vi så att han skulle göra det på lördagen.
Hela dagen peppade Noel sig själv att han skulle göra det och när jag åkte var allt lugnt men det det tog bara några minuter så var han ledsen. Men han ville inte hem utan han ville sova kvar men att jag oxå skulle göra det. Så jag packade snabbt en väska och sen övernattade vi alla där. Nästa gång får jag väl stanna tills han somnat och så får vi ta det i hans takt.
I övrigt har vi varit i Örebro i Wadköping samt vid legobutiken. Legobutiken var en dröm för Noel som älskar att bygga just nu. Även Filip blev fascinerad över den stad som var uppbyggd och som man fick bygga och leka med. 
Wadköping bjöd på två lekparker och många små mysiga butiker och en lekstuga med både kök, affär och ladugård.
 
Idag har vi hängt vid poolen hos mormor o morfar. Noel har lekt med Vilma och Filip tog med morfar på öventyrsgolf på Hälla.
Imorgon blir det en tur till Västerås. Behöver lite till lägenheten. Nu har killarna fått varsitt rum och jag sover i vardagsrummet. Trodde att de skulle kunna dela rum men det blev bara en massa onödiga konflikter.
På onsdag blir det Skantzöbadet.
 
Ta hand om varandra därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0