midsommar i bilder

Ja nu så kan jag äntligen fixa o trixa med datorn igen. För idag lyckades jag installera mitt internet alldeles själv. Har svurit många dagar men nu så är allt klart.
Här kommer lite utlovade bilder från vår midsommarresa till Rättvik. Filmerna vill inte riktigt fungera än så de återkommer jag till.
 
Filip läser godnattsaga för alla.
 
   
När man kommer nära en björn inser man hur stor den är och denna var en liten. 
 
  
Det fanns massar för barnen att upptäcka och utforska längs vägen.
 
Denna isbjörn hade verkligen roligt i badet med sin boll.
 
 
Två kusiner som gillar varandra.
Mammas "nya syster". Lika som bär eller....?
 
 
Naturligtvis måste man prova Tomtens släde och se till att han får önskelistan i tid.
 
 
Hos trollen kunde man få sitta på trolltronen och klättra på väggen.
 
 
Teater i det gröna. Nu ska vi hjälpa Drakälvan rädda svärdet från Trollkungen med våran magiska kraft.
 
Dax att säga hej då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0