Ängsö

Idag packade vi väskorna och drog till Ängsö för att bada. Alla badade och tyckte det var skönt men jag måste erkänna att jag tyckte det var lite kallt. Jag som annars aldrig brukar bry mig utan bada ändå men nej idag var inte min dag. Inte var det Noels bästa baddag heller. Redan förra året var han skeptisk mot att bada i havet för att det blåste o var kallt men jag trodde inte det skulle vara nåt problem idag eftersom han badade så mycket igår. Men idag ville han inte gå ner eftersom han inte såg botten. När jag försökte få honom att doppa sig skakade han och skrek. Vi får väl leta upp lite pooler att bada i så han får bada för det gillar han ju. 
Filip däremot var nog i vattnet nästan hela tiden. Och var han inte i vattnet så fiskade han o alla kusiner med håv från bryggan - men fiskelyckan uteblev.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0