debut

Så var den äntligen avklarad. Tävlingsdebuten i orientering. Det trodde jag inte om mig själv. Nu var det visserligen den allra lättaste barnbanan och inomhus. Jag skulle hjälpa Noel som oxå debuterade men jag tror att han hade klarat sig helt själv ärligt talat. Nu såg jag till att han hade kartan åt rätt håll och sen läste han själv vart han skulle ta vägen. Det var bara att springa efter och ibland lyfta upp honom till kontrollerna som ibland satt högt upp. När vi kom i mål var vi godkända och hade hittat alla kontroller. För Filip gick det snabbt. Men tyvärr förlorade han 3e platsen med bara en sekund. Snöpligt. 
 
  
 
  
 
Idag har jag annars förlorat mig i bokens värld. Läser just nu Camilla Läckbergs senaste och den är så spännande så jag vill inte sluta läsa. Passar bra nu när vinterns kyla biter kallt om kinderna när man går ut. Finns inget mysigare än att kura upp sig i soffan med en varm kopp te och sen försjunka i en annan värld. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0