Tyst i huset

Ja så har man då jobbat sin första dag efter sommarlovet. Kändes helt ok att ge sig i väg imorse och jag är konstigt nog inte alltför trött nu. Men visst det är alltid lite rörigt i början när allt ska komma på plats med scheman, samverkan mm. Om ett par dagar har nog allt satt sig och det känns som man inte har varit ledig. 
Känner mig lite rastlös just nu. Grabbarna är med Anders i Leksand och det är så tyst här hemma och inga att natta eller pyssla om. Men det är väl bara att vänja sig vid detta. Har lite planer på g de veckor som jag kommer vara själv. Ska försöka bli bättre på att ta hand om mig själv! Och göra saker som jag försakat. 
Allra först ska jag planera Filips 8 årsdag. Tänk att den lilla grodan blir så stor. Känns som det var igår de tryckte ut honom så han kom ut som ett skott och fick en kanyl i pannan. 
 
                                                             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0