skolstart

Så nu är vi igång igen. Filip började i 2:an idag med ny klass och ny fröken. Jösses vad stor han har blivit! 
Noel började sitt sista dagisår även han med många nya kompisar (15 nya) och en ny fröken.
De var lite pirriga igår kväll och hade svårt att somna men idag flöt allt bara på. De var så glada att få träffa sina kompisar igen. 
Jag har också en massa nytt framför mig. Nu ska jag jobba med de minsta barnen på fritids. Jag kommer öven samverka i en 1:a samt i Filips 2:a. Det blir en hel del nya barn och vuxna att lära känna. Men det känns bara så underbart att få vara kvar på Starbäck där jag trivs så bra!
Noel har redan börjat prata om när han ska börja skolan. Han betonar mycket att det är på Starbäck och inte på Nytorp han ska gå. Vi får väl hoppas att det blir så. 
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0