Sköna maj välkommen...

Ja det är väl som vanligt med vädret. Lagom till valborg ska det vara kallt o ruggigt. Men idag gör det ingenting. Jag o grabbarna ska ha filmkväll med Scooby Doo. Men först ska det bli Harry Potter eller Sagan om Ringen.
Idag skulle jag ha börjat på nytt jobb men eftersom jag redan planerat in ledighet så får det vänta tills på måndag. Det är inget stort jobbyte men nu slipper jag åka mellan två skolor.Skönt. Jag byter oxå fritidsavdelning, från de stora till de små. Jag ska vara på Filips avdelning fram till sommarlovet. Han är överlycklig för det medan Noel tycker det är orättvist. Han vill att jag ska jobba hos honom. 
Ha en skön helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0