Ett år äldre

Jaha så är man ett år äldre. Det har varit en lugn och fin dag. Blev uppvaktad på morgonen av grabbarna och de hade verkligen tänkt på vad jag gillar. Det var så fina saker så naturligtvis kommer det en liten tår i ögat när de inte ser. 
Sen åkte vi och tittade på en ny bil till mig. Fastnade för en Volvo v50. Nu ska vi bara se över ekonomin så står det kanske en ny bil här ganska snart. 
Efter det blev det lunch på Hong Kong där mor o far bjöd på mat. Mums!!! Sedan blev det fika hemma hos de och där fick jag mera presenter. Ett par ljuslyktor jag spanat på samt presentkort på IKEA. Filip överraskade även med blommor. 
Nu är det alldeles tyst i huset. Filip stannade kvar i träsket för att sova över där, Noel har åkt på gymnastik med sin pappa. 
 
Igår tjuvstartade Noel sitt 5 årsfirande med att Sussi och Thomas kom. Noel hade dukat upp i sitt rum vid sitt lilla rum med sin Pippiservis. Där var det bordsdukning och sedan bjöd han på vatten. När den sittningen var klar fortsatte vi vid det stora bordet. Det blev en trevlig eftermiddag och Noel var mycket glad och åt både legot och playmobil som han fick. 
 
Imorgon ska vi bara njuta av vårat påsklov och ta det lugnt. Lite förberedelser inför Noels födelsedag ska vi väl hinna med också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0