poolspel

Ja nu har grabbarna och jag varit på poolspel i fotboll i dagarna två. Igår var vi i Tillberga och idag i Irsta. Det blev sammanlagt sju matcher, dock bara en vinst, men jag är så stolt över killarna i laget. Det var ingen som surade eller hängde läpp utan de kämpade tappert på. Många lag i Västerås börjar sin fotbollsskola när de är 4 och i Sura får de inte börja förrän de är 6, så de ligger ju lite efter i träningen. Filip ville gärna stå i mål fastän han är så skotträdd. "Kan ni skjuta lite lösare", sa han till motståndarna en match. Känns mycket bättre när han är utespelare. Nu har dagarna tagit ut sin rätt. Har blivit rejält förkyld och febern har härjat i min kropp i två dagar så nu vill jag bara ha lite mat och sen dra täcket över huvudet och sova.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0