födelsedag

Idag är det morfars födelsedag och då fick han följa med oss till leos lekland. Vi lekte i flera timmar allihopa. De klättrades i ställningar, åktes rutschkanor, sköts bollar, cyklades mm. Det var en härlig stund med så mycket lek. Nu hoppas vi att mormor snart blir frisk igen så hon kan vaa med o leka. Noel har länge velat sluta med nattblöjan men jag har dragit på det till vi skulle bli lediga en längre tid med tanke på störd nattsömn. I fredags var det så åntligen dags. Jag hade laddat med extra lakan o pyjamasar i närheten men när morgonen kom så var han fortfarande torr. När jag berömde honom sa han; jag sa ju att jag kan! I natt var tredje natten utan blöja och ännu ingen olycka. Hoppas det fortsätter i sammma anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0