Nu är vi igång igen.

Nu är vi inne på tredje veckan efter semestern och det är full fart vill jag lova. Båda mina nya jobb är spännande och utmanande så det känns i både ben och huvud när jag kommer hem, jag är så trött av alla nya intryck mm. Inatt vaknade Noel och hade ont i öronen. Han är riktigt förkyld och febrig så det var bara att stanna hemma. Tyvärr så missar han sitt besök på hörcentralen och nu dröjer det en månad tills vi får komma dit. Vill så gärna få veta hur det är med hans hörsel egentligen. 
Nu laddar vi för Filips födelsedag. Vet redan nu att vi kommer ha en överlycklig kille i morgon bitti. Hans stora önskning kommer uppfyllas.... Mer säger jag inte nu. Ni får oxå vänta tills i morgon.
 
Ciao!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0