adventspyntat

Nu är det adventspyntat hemma. När jag kommer hem ska jag bara packa väskan sen är vi redo att åka till Tällberg för vår årliga adventsresa. I år har vi kanske tur och får snö tom. Det ska bli så skönt att få åka bort ett par dagar och bara vara med familjen. Inga måsten utan bara bada, leka i snön, äta gott och bara mysa. 
 
I veckan var det utvecklingssamtal med Filip och det kändes skönt att få höra att det går bra och att han är omtyckt för den underbara kille som han är. 
Noel är just nu inne i en jobbig period. Han är inte tre för inte. Mycket fighter blir det hemma. Då känns det roligt att få höra från personalen på dagis att han är så charmig och mysig med glimten i ögat och att han har så roliga kommentarer för sig. "Han är alltid så glad" säger de ofta. Då skulle de ha varit med den morgonen när han skrek i 15 minuter för att han inte ville ta på sig och när jag då bar ut honom till bilen utan overall skrek han för det. 
 
Snart är alla julklappar inköpta. Känns som jag har läget under kontroll. Har äntligen hittat en pojkdocka som Noel önskat sig. "Det måste vara en stor som en bebis" sa han när jag visade honom en liten. Men nu kommer han att bli nöjd. Det fanns som sagt inte så stort utbud på pojkdockor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0