Klasslista

Ja igår kom den efterlängtade klasslistan för Filip. Nu vet vi med vilka och var han ska gå när han börjar i skolan till hösten. Han får med sig 5 av sina kompisar från Björne. En kille och fyra tjejer varav en är hans flickvän. Hade varit skoj om de tagit hela hans dagisgrupp (13 st) och gjort en grupp av de, eftersom de är en grupp som redan känner varandra och verkar fungera bra. Eller att de iallafall låtit alla killarna fått gå tillsammans. Men nu har de valt att göra så här och det kommer att bli bra.

Idag ska mina grabbar fara till Norberg på orientering. Själv ska jag fara till Stockholm och gå på Dirty Dancing. Ska bli så kul! Det var länge sen jag var på musikal och det är nåt jag verkligen tycker om.

Ha det gott, igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0