honey bee tree

Idag var det åter dax för logopedbesök. Är så kul att se Filip när han är där. Han lyser upp och kämpar verkligen med att få till ljuden och sen vill han ju gärna vinna spelen vi spelar. Han lär sig fort och idag fick han så mycket beröm för att han tränar hemma och är så duktig att lära sig. Tjejen han går hos är så bra. Lugn och inger ett förtroende så man vill visa att man kan och tjatar inte på med övningar när hon ser att han kan utan ger honom nya utmaningar då. Här hemma övar hela familjen så det blir en del spel och städande av munnen. Men mest jobb gör ju Filip. Han övar hela tiden och kommer på sig själv ibland när han glömmer. Av bara farten så läser han och man ser att han tycker det är kul att han kan och förstår. Att andra oxå förstår honom tror jag känns som en lättnad för honom. Han har inte visat så mycket men jag har förstått att det var jobbigt ibland. Är så stolt över min kämpande kille!!! 
Efterår var vi till ICA o handlade och sen blev det en tur till Toys r us. Skulle se om de har ett spel som vi spelar hos logopeden som är så roligt. Men det finns visst bara på Toys r us i USA. Vi skulle även handla skydd till Filip nu när han åker inlines. Noel fick ett par hårspännen för just nu vill han vara som mig o ha hårspännen, min lilla Matilda Lovisa.
Nej nu vill vi ha sol så vi kan bada.  

Kommentarer
Postat av: Susan

Va duktig du är Filip, som ligger i och tränar så hårt! Bra jobbat! Stor kram.

2012-07-10 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0