barbie

Trodde inte att mina barbiedockor skulle komma till användning nåt mer men nu är det dags att ta fram de igen. Noel tycker visst att det är kul att leka med de. Har hittat han lekandes med de när jag hämtar på dagis. Idag hade dagis varit och tittat på julkrubban och hört berättelsen om Jesusbarnet. Noel fick så mycket beröm när jag kom för att hämta honom. Han hade klarat det jättebra och lyssnat uppmärksamt. Fröknarna tycker att han klarar sig bra bland de stora barnen, han har koll i samlingen och på gymnastiken är han så duktig. Det tycker inte att det märks att han är ett år yngre utan han klarar ibland mer än de äldre. Hans fröknar vill inte utesluta honom från nåt för att han "bara" är tre utan han får hänga med och han har visst visat att han klarar av det. Känns härligt att få höra hur det går och hur de tänker och tycker om Noel. De ser honom inte bara som liten. Här hemma kan vi också se hur fort han har utvecklats och hur mycket han har lärt sig denna termin. Han är som en svamp som bara suger i sig kunskap!!!
Som hos så många andra har förkylningarna hälsat på här hemma. Noel hostar och kraxar. Jag har ont i halsen och öronen. Filip klagade på hals- och huvudvärk. Det får bli te och c-vitaminer ikväll.
Imorgon ska vi fira Anders litegrann. Ett paket eller fler kanske det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0