Nästa kapitel

Och så var sommarlovet slut. Jag vägrar skriva sommaren för ännu lever hoppet att vi ska få några soliga dagar till. Det känns som det var igår som sommarlovet började men det är visst 8 veckor sedan. Denna sommar har vi verkligen hunnit göra en massa kul saker och resor och ännu är inte det över. För om två veckor drar vi till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld. Men först ska vi hinna med en skolstart och några kalas.
Just nu har vi en nervös kille som försöker sova. Filip är lite fundersam över vad som ska hända imorgon. Då är det hans första dag på fritids. Skolan börjar ju inte förrän på torsdag så det blir fritids några dagar först. Vet att det kommer bli bra för kompisar har han ju redan på skolan och hans fröknar är toppen. Noel är glad över att han äntligen ska få gå till Björne och de stora barnen. Han har väntat i tre dagar på det. Får se vad han säger när han kommer dit imorgon. Allt är packat och märkt inför morgondagen och jag hoppas att jag tänkt på allt. Undrar bara hur vi ska få ihop allt...
 
Nej nu måste jag gå in till Filip som inte kan sova.
Ha det gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0