tidsbrist

Nu är vi alla på benen igen men hostan sitter fortfarande i. Just nu går orken åt till jobb o ungar känns det som. När kvällen kommer stupar jag i säng och hoppas få sova en hel natt. Känner mig inte speciellt utvilad när jag vaknar utan går mest i en dvala. Men men inte klaga.
I lördags hamnade vi på IKEA, Filip har önskat sig en fåtölj och vi ett skrivbord. Skrivbord fick vi med oss hem och det står nu så fint i datarummet. Snart ska en hylla upp och en bäddsoffa inhandlas. Köksluckorna ska in på omlackering, vita denna gång, och sen är det hallens tur att få sig en omgång. Filip tycker det är jobbigt med alla förändringar, allt ska vara som det alltid varit, så han har det lite tufft just nu. Inte bara med det utan det händer nog mycket inom honom just nu. Han är så trotsig, envis och obstinat så hälften vore nog. Vet att jag borde hålla mig lugn och proffsig i de lägena men det funkar inte alltid utan jag hamnar ibland på en 4 årings nivå. Inte bra!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hmm, inte lätt med en trotsig kille kan jag tro...Pust! Va skönt att ni e på benen igen. Väntar tills du har energi för annat, så kanske vi kan ses nån dag och prata lite "skit". Sköt om er. Kram till er alla.

2011-02-01 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0