trassel

Oj vad tiden går fort och ändå hinner man ingenting. Snöeländet fortsätter och jag som hade vårkänslor ett tag. Allt skottande gör sig påmint i kroppen. Den ömmar och är lite stelare än vanligt.
Denna vecka har Noel haft himmelrike här hemma. Vi lämnade in köksluckorna för ommålning och då blev det fritt fram i skåpen. Vilken mardröm för oss men Noel har njutit. Nu är luckorna på plats igen, vita och snygga. Blev så himla bra!!!
Igår var vi på date min man o jag. Vi åt mat och gick på bio, Svinalängorna. Vet inte om den var bra eller inte. Tragisk är rätta ordet. Vilken öde och så har en massa barn det dagligen. Sevärd absolut men tro inte att det är en film man går oberörd ifrån.  
Idag har Filip och jag varit på film med Allis o Ullis. Det blev Trassel och den var mycket bra. Filip klarade hela filmen galant. Trots att det var lite läskigt. Båda är vi överens om att Maximus var bäst. Se den, passar både stora o små.

Nu är det dax för hemlagad pizza.

Grattis lillebror på födelsedagen (igår) vi kommer med paket på kalaset.

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maja var ju på samma bio som er med mormor hon tyckte den var väldigt rolig.

2011-02-13 @ 22:28:21
Postat av: Anonym

Maja var ju på samma bio som er med mormor hon tyckte den var väldigt rolig.

2011-02-13 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0