1:a målet

Nu är även denna helg till ända och idag känner jag mig trött o sliten. Vet inte varför men det är väl bara en sån dag.
Igår startade vi dagen med hockeyträning kl halv nio. Varför tror de att alla barnfamiljer är uppe i ottan. Uppe är vi förvisso men det är i tidigaste laget att stressa iväg. Filip avslutade träningen med att göra sitt allra första hockeymål när de spelade tvåmål. Det var en överlycklig kille som sträckte armarna i skyn och skrek "jag gjorde mål, vi leder med ett-noll"!
Dagen fortsatte med fika hos mormor o morfar där Noel varit. Vi blev kvar på både bad och lunch innan jag o Noel gick hem för att sova. Filip blev kvar och tittade på film med mormor.
På em var det fika igen hos mormor men nu hade bror med familj anslutit sig.
Sen begav vi oss alla ner till julmarknaden där vi träffade både tomten och åsnan. Åka karusell hann vi oxå med och äta sockervadd.
Det var tre trötta som kom hem till en trött pappa som sportat hela dagen. Jag lovar att vi somnade gott den kvällen.

Ps. Noel önskar sig inga Byggare Bob bilar längre för vi fyndade alla bilarna på annons. Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0