hosta o snor

Ja just nu så fylls våra dagar med hosta o snor. Noel har fått en envis hosta och förkylning. Orken räcker inte till så han blir ganska grinig o gnällig. Filip är inte 100% pigg han heller så det blir dubbelt upp. Hade tänkt åka till E-tuna o heja på Anders men nu är vi hemma och tar igen oss istället. Synd för idag verkar ju solen kunna titta fram.
Igår gick grabbarna ner och tittade på motorcyklar. Kul när man bara kan gå gatan ner och sen ha värsta underhållningen.

   

Bilar och jag går inte riktigt ihop. Särskilt inte min Volvo. Allt konstigt händer med den bilen när jag kör. I fredags skulle jag in till stan o handla. På hemvägen började plötsligt en lampa lysa. Ooooops! Vad händer nu? Kände mig lite stressad eftersom jag skulle till dagis så jag kör vidare men har koll på temperaturen och vips då stod den på rött. Var kan man stanna då??? Hittade en lucka och fick vänta en stund tills den svalnat innan jag kunde ta mig till OK. Där var en snäll gubbe som hjälpte mig med att fylla på vatten och sätta fast en slang som lossnat. Kunde ta mig till dagis o hem och nu har Anders fixat det. Varför händer allt detta mig???


Lördagsgos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0