BVC

Idag var det dax för 1,5 års kontroll och vaccination för Noel. Det gick jättebra. Visst blev han superledsen/arg när han fick spruta men det gick fort över. Hoppas vi slipper feber även denna gång. Kan visst komma efter tre dagar, nån ny variant. Sen sist hade han växt 9 cm, är nu 80,5 cm, och väger 10,8 kg. Han gjorde det de ville se, rita och bygga med klossar. Nästa bvc besök för honom är vid tre års kontrollen.

För Filip väntar ett återbesök hos tandläkaren, kanske han gapar denna gång, och 4 års kontroll inom kort. Inte alltför roliga besök men det ska väl göras.

Annars är allt bra. Dagarna rullar på och försvinner fort. Vart tar de vägen? Känns som det bara är jobb just nu. Sen hem och lägga barn och sig själv så man orkar. Skönt att det snart är lov.

Just nu kollar killarna in Lazy town och snart väntas maken hem. Själv ska jag fixa det sista med maten, kålpudding står på menyn. Skulle ha varit på föreläsning ikväll men det blev inställt. Känns ganska skönt. Får bli en lugn hemmakväll istället och vila min rygg. Gjorde illa mig på jobbet igår och känner mig lite stel och öm idag. Värst tror jag att det är i svanskotan. Den som det tar så lång tid att bli bra i. Aj, aj, aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0