mera snö

Vaknade halv fem i morse och kunde inte andas eller röra mig. Det gjorde så himla ont i ryggen. Ramlade igår när vi kom hem och måste ha sträckt mig på nåt vis. Aj, aj, aj. Kunde inte ha kommit olägligare. Vi som skulle baka idag. Men nåt kanske vi kan få till. Har stoppat i mig alvedon så musklerna får vila. För som det är nu kan jag knappt röra mig utan smärta.
Glömde tala om att ni kan vänta er mycket snö närmaste två veckorna. Så var det förra gången Anders var borta så varför bryta den traditionen.


Kommentarer
Postat av: faster no 1

gjorde jag förra året ramla på ryggen tog låång tid innan jag kunde röra mig normalt.

Se till få massage!!!

2010-11-28 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0