turister

Var kom de ifrån??? Alla turister. Nu kryllar det av dem. Vad jobbigt det blev helt plötsligt när man ska ut och shoppa.
Nu blir det inga mer långpromenader för mig på ett tag. Hade ont i foten innan vi åkte och alla promenader på pytt i panna (Filips ord för kullersten) har inte gjort det bättre. Men igår kom nådastöten. Kastade mig efter Noel som sprang mot en brant och då högg det till ordentligt. Nu är foten svullen, värker, smord och lindad. Får ta det lite lugnt ett tag.
Idag har vi tagit det ganska lugnt. Var en sväng till Inter Sport outlet på fm och fyndade.



Vi har ännu inte lyckats se några riddare så Filip tog saken i egna händer och blev en. Får ta oss ner till tornet så han kan vakta borgen...

Efter maten slocknade Filip i soffan och det gick inte att få liv i honom förrän efter två timmar. Så nu blir det en låååååååång kväll.

  Jobbigt att vara ute med familjen.

Nu på em blev det sommarvärme så vi har varit ute o lekt. Noel har så mycket att upptäcka. Jag passade på att sola och läsa min bok.



Just nu är Anders ute o grillar, Filip leker med sin drake och Noel överfaller sin storebror. Ja Filip har det inte lätt. Noel vill vara precis där han är och helst uppepå honom. Inte alltid lika populärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0