Kändisgolf

Idag har vi tillbringat dagen på Visby golfklubb bland kändisar och golfande tjejer. Många kända ansikten såg vi men tyvärr sviker namnen ibland men bla såg vi Erik Segerstedt, Karl Martindahl, Challe Berglund, Peppe Eng, Sven Melander, Pontus Gårdinger, Hans Fahlén, Patrik Isaksson, Anders Ekborg, Niklas Strömstedt.

Tänk er in i denna scen:
Vid tee på 10:nde hålet. Sven Melander gör sig redo för att slå ut. Alla är tysta och ser förväntansfullt på. Han lyfter klubban och slår till. Bollen flyger iväg ca 20 meter, snett in i skogen. Sven blir inte alltför glad. Filip utbrister; Och så gör han fel på en gång! Några skrattade, jag hoppades att Sven inte hörde.

   
Anders, Erik, Niklas och Karl.

   
Här får ni leta efter kändisar själva.

 Sven Melander in action.

Där det finns kändisar finns oftast reportrar. Även här. Ett reportage skulle göras med Sven Melander och han fick ställa upp och göra en massa olika saker. Detta observeras av Anders och Filip. Nu ska ni tänke er in i nästa scen.

Scen 2.
Jag, Filip och Noel står vid en smal väg. Då går Sven Melander och en fotograf förbi. Filip säger; De där har jag sett förrut och då gjorde han en massa fåntrattiga saker. Ännu en gång hoppades jag att Sven inte hörde.




Brödra kärlek. Här busas det för fullt.


Peppes sving!

Vill bara avsluta med att säga GRATTIS till Kim som idag har födelsedag!!!

Kommentarer
Postat av: kim

åååh taaackk"!!! tacka kusinerna för det fina grattis kortet som kom i posten :))

2010-05-20 @ 06:25:45
Postat av: faster 1

haha vilka sköna kommentarer !

Jag hoppas han hörde de va coolt (lite galin i den där oxå hihi)

2010-05-20 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0