Insidan

Nu har det äntligen slutat regna/snöa så Anders har gett sig ut med cykeln. Vi andra tittar på Blixten McQueen. 

Igår em tog jag en långpromenad/shoppingtur. Tittade mest men inhandlade även en mössa till Noel samt byxor till mig. Såg en massa fina kläder till grabbarna som jag nog måste handla innan vi åker hem. Har även en del mysiga inredningsaffärer kvar att besöka. Älskar såna affärer där de har en massa små fina saker och det finns det en del av här. Molnen skingrades sig och solen värmde så där härligt sommarvarmt. Blev lite svettig innan jag var hemma igen. Det är ju antingen upp eller ner här. Lite backigt kan man säga.

Nu är Noel feberfri igen men vi tar det lugnt även idag med honom. Filip o jag var o handlade lite på fm. Det blev bla ett paket till Noel (en traktor som kusin fick o Noel blev galen i). På em blir det nog en sväng till leksaksaffären med pappa för Filip. Han är sugen att handla för sina pengar.

Här kan ni se lite hur det ser ut i vårt hus. 

  Välkommen in i vår hall.

   
kök/vardagsrum

 Noel o mammas sovrum

 sovloft 1

  
sovloft 2, här huserar Anders o Filip med utsikt ner till kök/vardagsrum

  badrum

Kommentarer
Postat av: faster 1

coolt med sovloft de vill jag ha.



2010-05-05 @ 17:25:35
Postat av: mormor

Jag förstår att ni trivs. Helmysigt.

2010-05-06 @ 07:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0