hemma igen

Ja nu är vi hemma igen. Filip är på dagis, Anders jobbar, Noel sover efter att ha storhandlat med mig. Jag sitter här o skriver och njuter av en kopp gotländskt te och visbypraliner. Lite mammalyx i vardagen skadar inte.

Sista dagen i Visby bjöd både på regn och solsken. Medan jag o Anders städade var grabbarna med mormor o morfar i Hästarnas dal och lekte samt åkte tåg. Innan hemresan hann vi med en sista fika på ett café. Sedan åkte mormor o morfar med flyget och vi tog båten. Filip tittade på film och Noel spatserade runt med en dockvagn. Väl på fastlandet igen somnade killarna ganska snabbt och vaknade inte förrän vi var hemma på Klockartorpsvägen. Då hamnade Filip vid TV:n medan Noel undersökte alla leksaker. När klockan slog 00.00 kröp vi alla ner i sängen och somnade gott.

 Mormor njuter av solen

  Någon packar medan andra tittar på

 Hej då gotland

 Kom igen nu går vi

Söndag fm var vi och hälsade på nytillskottet i släkten, lilla Vilma. Filip och Anton lekte och lekte så det var en kille som inte ville gå hem men med ett löfte att få ses igen hos mormor o morfar på em så gick det bra. Där fortsatte sen leken och nu fick även Noel vara med på ett hörn. Även morbror och morfar ville vara med o sparka boll.

  

Nej nu ska jag ta o röja lite. Hatar att packa upp när man varit borta. Vet inte varför men det blir alltid så rörigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0