ett gott skratt

Här skiner solen och Anders och Filip har begett sig till lekparken. Noel somnade innan vi hann ut så nu får det bli te och bok i soffan istället för ute.
Hinner vi innan lunch ska vi gå och inhandla det vi redan tittat ut till Vilma, hade lite på känn att det skulle bli en tjej så det var bara sånt jag tittat på. Noel behöver även en solhatt med snöre på annars drar han bara av den. Min fot värker fortfarande och jag hade tänkt cykla istället för att gå långpromenader men det var nästan värre.
Får ta på mig ett par stadiga skor när vi ska ut så får jag ta smärtan senare.

Det sägs att ett gott skratt förlänger livet och med dessa två galna ungar vi har så blir det mycket sånt. Eller vad sägs om detta?

                  

Kommentarer
Postat av: faster 1

hehe ..



tråkigt med foten Camilla jag vill minnas en vinter då du stukade den i snön =Z

2010-05-17 @ 21:18:54
Postat av: camilla

samma fot spökar än

2010-05-18 @ 18:54:28
Postat av: robin

tack för vykortet!!!

2010-05-19 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0