Väldoftande

Vilken härlig kväll jag hade igår. Det var blomkransar vi skulle göra och det blev iallafall en som jag blev riktigt nöjd med. Den andra behöver finslipas och blir nog en dörrkrans till vår/påsk. Vi var en liten nätt grupp på åtta så det blev en mysig gruppkänsla med många åh, pust, stön och hjälp innan vi var klara. Men alla var lika nöjda och ville bara ha mer. När klockan visade på halv tio och vi insåg att vi jobbade på övertid var det många som redan såg fram emot nästa gång. För flera kvällar blir det. Det kan jag lova.

Är bra sugen att gå en 44 veckors kurs men det kostar 88 000. Vet inte var jag ska hitta de pengarna nånstans.


Kommentarer
Postat av: faster 1

man får odla eget och träna träna så behövs ingen kurs ju

2010-03-11 @ 17:35:04
Postat av: kim

88 000! oooj, men ja.. jag håller med min mamma där. fin krans iaf!

2010-03-11 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0