Snickarbacken

Igår var Filip hos mormor o morfar hela dagen. Han skulle på teater och ville att mormor skulle följa med. Snäll som hon är gjorde hon det. De såg på en dockteater om en gris som ville lära sig flyga. Filip skrattade så att han tjöt, så rolig tyckte han att den var. Anders började tapetsera och naturligtvis strulade det så han var tvungen att måla först. Jag o Noel passade på att städa lite. Han tycker det är så kul med dammsugaren och vill vara med så det tar lite längre tid än vanligt, men vad gör väl det.
På kvällen laddade vi inför melodifestivalen. Killarna somnade gott i sina sängar och vad gjorde jag. Somnade jag med. Vaknade lagom till omröstningen, somnade igen och vaknade sen till vinnarlåten. Helt ok låt men mina favoriter var Erik och Ola.


Noel tittar på Bolibompa

Nu är Anders i full gång med tapetseringen. Jag har varit i Snickarbacken med killarna och åkt bob. Filip är inte det minsta rädd för farten utan vill åka högt uppifrån och sen sladdar han när han kommer ner. Som en liten rallykille.

  


Se upp i backen annars får ni tusen hål i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0