Missförstånd

Tänk när det inte är som man trott utan helt annorlunda. Noel får ju ärva kläder efter Filip och nu när jag plockade upp strl 74 så var det tre stora kassar. Bra tänkte jag, nu har han kläder så det räcker, bara komplettera med några i vårens färger. Nu har jag upptäckt att det mest är tröjor och inte bodys. Noel och tröjor passar inte så bra ihop. De är oftast för vida för hans lilla kropp, Filip var lite rundare så på han passade de bra. På Noel passar bodys bäst så nu får vi handla lite mer än jag trott. Men i det stora hela kanske det inte gör så mycket, det finns ju så mycket fint.

Har precis kommit hem från ICA Maxi. Såg så fina tröjor åt Filip men inget åt Noel. Glömde det jag åkte in för. Byte av kolsyreflaska. Appropå det. Har ni inte smakat nya Loka smaken, krusbär/päron, gör det. Helt underbart god. "Den är stark och nu blir jag Spindelmannen", som Filip säger.

Loka krusbär päron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0