Målbild

Ibland målar man upp en bild i huvudet hur det ska bli, iallafall gör jag (och idrottsmän) det, och just det har jag gjort med sovrummet. Så igår när plankväggen kom upp blev jag till en början lite besviken för det var inte alls så jag sett i mitt huvud. Men nu efter en relativt god natts sömn så tror jag att det blir bra. Romantiskt blandat med lite hårt. Nu är det bara lite lister kvar innan vi kan flytta in. Målning av fönster får vi ta när det blir varmt ute. Det ska bli så skönt att få flytta in för då kan vi göra ordning lekrum ovh TV-hörna. Pojkarnas sovrum är visserligen kvar att göra men det kan bli lite ordning därnere så länge. Filip behöver ett lekrum där han kan vara ifred. Han är lite trött på att Noel hänger efter honom hela tiden.


Tjuvtitt på plankvägg

Lillkillen har hunnit bli 11 månader och hans stora favorit är Filip. Han är som en igel på honom och vill göra allt som han gör. Om en månad är det 1 års kalas. Anders är tyvärr i Kina men det blir kalas ändå.
Lördag 17 april kl 15.00 är ni som vill välkomna att fira denna kille,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0