utslagen

                  

Idag har jag o Noel varit på ÖF medan Filip roade sig på dagis. Nu på em har vi varit ute o lekt på baksidan. Gick in för att Noel började bli trött men det blev Filip som somnade istället. Nu ligger han helt utslagen på bord och soffa och ser ut att sova ganska så skönt. Han får vila ett tag för ikväll ska vi till dagis på familjekväll och jag kan gissa att det blir en massa bus och lek då. Noel kommer minst ha lika kul som Filip för idag blev han riktigt arg när han inte fick gå in på Brumma o leka. "Nu är han nog redo att börja hos oss", sa Helena. Vi kan bara hoppas att det går lika lätt att skola in Noel som det gick med Filip. Jag blev ju "utkastad" efter två dagar eftersom jag inte behövdes. Lite snopet men ganska så skönt. Har ju varit med om en del inskolningar (när jag jobbade på dagis) som inte alltid gick så lätt. Det kan bli ganska så tufft både för barn och föräldrar. Och då även för personalen. Men jag håller mina tummar den 16 augusti då det är dax. Både för Noel och för Filip.

Dax att plocka fram lite grillmat och fika! Får inte glömma kamerorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0