tuggummi

Ända sen i fredags eftermiddag har jag gått omkring i ett tuggummi känns det som. Det kom plötsligt smygande på mig den där krypande känslan av feber på ingång. Och mycket riktigt så kom den. Hur mycket vet jag inte men tillräckligt för att jag bara ville ligga o sova. Då är det tur att man har en mamma o pappa som hjälper till med barnvakt när Anders bestämt träningsläger. TACK! Det som bara skulle bli några timmar på lördagfm blev till hela dagen för Filip. Inte hade han lust att gå hem när det vankades kusinbus. På söndagen fick även Noel följa med. Då blev det fika hos farmor Gun o mat hos mormor o morfar. Båda killarna har blivit rejält förkylda sen vi kom hem och det är väl inte så konstigt när de börjar umgås med folk igen. Men de har iallafall sluppit febern och varit pigga hela tiden. Själv känner jag mig piggare idag men det skulle vara skönt med en liten powernap. Det känns ganska segt just nu. Går bara planlöst omkring och får ingenting gjort.


vattenlek på balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0