storstädning

Idag var det bara att kavla upp ärmarna trots friska vindar. Hade bestämt att idag skulle det ske. Storstädning i trädgården. Har en del projekt jag vill genomföra och nu är det dax att sätta igång. Vet att det kommer ta tid eftersom man inte får så mycket gjort när man har Noel med sig. Men idag skulle Anders o han vara tillsammans så jag fick jobba utan avbrott. Det har grävts och flyttats på buskar. Kom en bra bit på väg och nu kan jag åka och hämta lite begagnat samt köpa lite nytt. Har mycket kvar att röja eftersom vintern har tagit ut sin rätt på vissa buskar och en del bara måste väck. Men det blir nog bra när det blir klart.

Nu vankas det förhoppningsvis glass med jordgubbar, maränger och chokladsås. Det är vi värda jag o Filip som har slitit hårt i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0