Love is in the air


                                    

Vem har kunnat missa att vi fått en prins och vår kronprinsessa äntligen fått sin Daniel? Inte jag iallafall. Satt klistrad vid TV:n igår och följde bröllopet, festen mm med stor spänning. Åh vad det var fint. Klänning, tal, blommor mm. Vickan o Daniel ser så lyckliga ut, härligt kära och busiga ut. Måste medge att jag fällde en och annan tår igår. Särskilt när Daniel talade till Victoria och bedyrade sin kärlek. Att han klarade av det så bra utan manus och allt.

Grattis Daniel och Victoria!

Idag har vi varit på kalas hos farmor Gun. Filip o Anton trotsade både regn o mygg och lekte helst ute, med vattnet. Vi andra sökte oss in efter ett tag efter mycket gott fika.
Nu sover alla killar och jag ska snart göra de sällskap. Att vara med på bröllop tar på krafterna...


Kommentarer
Postat av: Faster

Maja och jag satt limmade vid tvn...snart är det min och Mats tur...dom har satt ribban Vickan o Daniel.

2010-06-22 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0