avslutning

Idag har Noel knäckt koden till säker och snabb klättring. Hittade honom högst upp i rutschkanan idag där han stod och behövde hjälp ner. Såg sen hur han smidigt tog sig upp dit igen om och om igen. Nu tar han sig även upp på stolar i ett huj. Ny sak att barnsäkra nu då.

Annars har vi idag varit på ÖF som idag haft sommaravslutning. Nu stänger de för sommaren. Känns lite vemodigt för det var sista dagen för oss hos Monica. Så mycket skoj som vi har haft hos henne och det stöd och den hjälp jag fick när det var som jobbigast är enorm. Där kunde jag sitta tyst, om jag ville, och bara ta igen mig medan Noel lekte samtidigt som jag fick vuxenkontakt. Det var guld värt!!!
Filip blev överlycklig när han träffade Ludvig, dagiskompisen, och det blev lek på en gång. Det var två svettiga killar som gick hem. Nu tjatar Filip om att han vill träffa Ludvig igen, får se om vi kan lösa det.
Noel har sin vana trogen stuffat omkring och lekt med både dockor, bilar, lagat mat mm. Och naturligtvis klättrat. Han hann även med att äta en penna så han var blå lite varstanns innan vi hann hejda honom. 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0