Ny kock i stan

Idag fick vi en ny kock här hemma. Filip visade sin kapacitet och lagade korv stroganoff (med viss assistans). "Jag ska bli kock och jobba på restaurang när jag blir stor", sa han och sa om sin mat "det här var jätte-, jätte-, jättegott!!!"

Annnars har dagen bjudit på bvcbesök. Trots sin matvägran i en vecka hade Noel nu ökat till 7,830 kg och blivit 69,4 cm. Han var på ett strålande humör och bjöd på sig själv.

 
Filip o Noel i samma åldersklass.

   Vad kan man göra med detta????

Noel undersöker, läs demolerar, granen.

 Vad säger ni nu då???

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj de är faktiskt ganska lika. Först såg jag inte att det var Filip på första kortet.

2010-01-08 @ 07:17:17
Postat av: Kim Jansson

Tjena...



Herre gud vilka monster babyn jag måste ha!

Ella är 5 månader o väger 10,5kg o är 70,5 cm lång !!!

hahaha !!!



Gott nytt år o god fortsättning på 2010

fam Jansson

2010-01-08 @ 15:34:05
Postat av: Emma

Anton och Filip kan öppna gormetresturang i byn snart :-)

2010-01-09 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0