pajad rygg

Någonting hände med min rygg igår. I vissa lägen gör det så jävulusiskt ont och det är omöjligt att röra sig. Men undviker jag de så går det riktigt bra.

Idag var visst en dag som de flesta började jobba igen, dock inte jag. Dröjer ju ett tag till även om jag ska göra en liten insats i februari. Nytt jobb, nya arbetskamrater och "nya" arbetsuppgifter kräver sin planering. Vill inte stå helt utanför den nya organisationen.

Vi har varit på blixtvisit inne i stan. Jag var i stort behov av ny bh eftersom den förra gick sönder i tvätten och hade endast en kvar att använda. Prova bh är inte kul (svårt med storlek) så mitt hopp sattes till att jag skulle hitta samma jag redan har men inte. Hittade dock två andra som får duga. Får väl gå in de som man går in skor. Hade lovat Filip besök på leksaksaffären om allt gått bra och löften ska man hålla. Så efter 1 klädesaffär blev det 1 leksaksaffär och sen hem igen. Alla hade vi nått nytt med oss hem, jag kläder, Filip en traktor och Noel 2 leksaker. Nöjda och glada och inte en tår fälld återvände vi hem efter en mysig stund tillsammans.

Dagens visdomsord;

Att städa när man har små barn
är som att skotta när det fortfarande snöar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0