Bråttom

Nu har vi haft ett par nätter utan sömn eller lite sömn. Igår var vi vakna från halv tre till ca halv fem. Vaknade av att Filip klappade mig på axeln och sa; Mamma, det börjar bli ljust ute. Tittade upp med en konstig känsla och såg att klockan visade på 8. Nu blev det bråttom att hinna till dagis. Filip skulle ju dit och ha språklust. Det ville han inte missa. Och eftersom han varit lite känslig vid dagislämningen efter julledigheten så var väl det bra.Så det fick pyjamas under overallen för Noel och smörgås i bilen för Filip. Själv fick jag skotta ut oss eftersom i Sura plogar man inte förrän det nästan slutat snöa. Så gissa om det var en stor vall. Vi kom till dagis bara fem minuter försent så vi hann till språklusten med marginal. Själv fick jag frukost vid tio och sedan satt jag o Noel i fåtöljen medan han sov i ca tre timmar.

I natt har vi sovit bra. Underbar känsla att vakna någorlunda pigg. På fm har vi haft besök av Allis och vi har bestämt att vi ska åka till Vimmerby i augusti. En liten 4-årspresent till våra barn. En mamma-barn helg!!!

 syskonlek

 nästa Zlatan

  Noel i full action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0