Bambi på hal is

Ja precis som Bambi kände jag mig idag när jag stod på skridskor för första gången på många, många år. Men efter en stund kom känslan tillbaka även om det var på stela ben jag tog mig fram. Filip nöjde sig med att spela hockey med skorna på.

 

Känner mig lite avundsjuk på min far o bror som rapporterar från ett soligt och varmt Barcelona att det är glassväder, italiensk kokosglass dessutom. Längtar!!!! Jag oxå!!!! Sol o glass!!! Vi får väl smaka på Ben o Jerryglassen som vi blivit rekommenderade. Kanske kan få samma feeling.




Kommentarer
Postat av: mormor

Det är bra Filip att Du står stadigt så

att du kan ta hand om mamma. Bra att du såg

att målburen passade mamma som stöd. Nästa

gång kan du nog själv åka litet.

2010-01-16 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0