3 år = läderbröllop

Nu på morgonen är det skönt att stoppa fötterna i de varma sockor jag fick på julafton. Tror inte det är sant men termometern visar på -29 grader. Burr burr!!! Filip och jag skulle göra debut på skridskor idag men det fryser tyvärr inne. Vi får göra nåt inne istället. 

Idag är det även den dag vi för tre år sedan skojade med släkten. Vi bjöd på både dop och bröllop. Jag kan än idag minnas känslan precis innan vi ska gå in. Tills dess hade jag varit coollugn men då skakade jag som ett asplöv. Men prästens ord " detta är er dag och er stund, det är för er klockorna spelar" lugnade mig en smula. Hur det gick vet de flesta av er. Vi tog oss igenom ceremonin på vissa svajiga ben och blev familjen Galin. 

Måste nog vara lite nostalgisk och titta på den videon idag

                      

                                                   Det är skönt när det är över...

                                    

                         Grodan fick sitt namn, Filip Hampus Edmund. Och nu är han stora killen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du Camilla vem minns inte denna dag.

Grundlurade det blev vi minst sagt.

Det var en stor glädejedag som jag gärna

minns. Ja ja Grodan har blivit stor och

nu har en till i djurfamiljen kommit, vår

egen lilla tiger. Älskar er alla.



2010-01-06 @ 09:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0