vinterkräksjuka????

Nu har jag jobbat i två dagar för att tillsammans med mina nya kolleger ordningsställa organisationen för den nya Starbäcksskolan. Det är mycket att tänka på, HUR ska vi jobba, VEM ska jobba med VEM, VEM ska ha vilka lokaler etc. Det har varit många diskussioner men nu är stommen lagd.
Första dagen frös vi och satt under filtar och med extra element. Till följd att jag igår hade världens huvudvärk och ont i nacken. Men god mat har vi fått. Har inte velat ha nån mat på kvällen när jag kommit hem.

Inatt vaknade vi av att Filip kräktes. Så han o jag har sovit på madrass i vardagsrummet. Men natten var lugn och nu ligger han o vilar. Även Noel är dålig i magen. Så nu får vi ta det lugnt och se vad det blir av detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0