Jobb

Att arbeta igen var ganska kul. Mycket fick vi gjort och vi är en bit på väg mot höstens nya organisation. Det känns ganska bra men ibland undrar man vad de tror att man är för övermänniska. Om allt går i lås kommer jag att jobba några dagar under mars-april för att se några av de kandidater vi kan tänkas få till hösten. Det enda negativa igår var att jag fick ör- och huvudvärk på em och idag vaknade jag med feber. Känner mig lite mosig så idag blir det lugnt.
Killarna hade en bra dag. De var på återbruket, hos polisen, på McDonalds, köpte sparkcykel och hälsade på hos farmor. En heldag så att säga. Toppade detta sen med ett besök hos tandläkaren. Lite framsteg blev det. Nu tittade och pratade Filip med henne men visa tänderna ville han inte. Det ska han göra idag har han sagt. Så det blir nytt besök idag. Får se hur det går.
Nej nu måste jag stoppa Noel som äter på gardinerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0