Ny vecka

Ja så är denna helg oxå över. Vi laddar inför denna vecka som bjuder på mycket otrevligt om man frågar Filip. Idag ska barnen få andra vaccinationssprutan, det sägs att fler blir dåliga av den...peppar, peppar.
Imorgon ska Filip på återbesök hos tandläkaren. "Jag tänker inte visa mina tänder", är hans inställning redan nu så det blir kul. Kanske Bolibompadraken och Anders lyckas övertala honom. 
Imorgon ska jag jobba och Anders vara hemma. Första hela långa dagen för de tre tillsammans utan mig. Hoppas och tror att det kommer gå bra. Själv är jag lite nervös och nyfiken inför morgondagen. Alltid lite fjärilar i magen inför nåt nytt, även om jag börjar bli van.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0