det tröga projektet

Aj aj aj vad det tar tid mitt sovrumsprojekt. skulle ju bara kasta ut garderoberna och slå upp en ny vägg å lägga in ett gips tak å lägga nya golv och tapetsera å måla allt trä vitt sen skulle det ju vara klart!
just nu är problemet att få skarven i taket bra, är du målare å läser detta å vill ha nåt att göra - välkommen!





     

Lite snöiga vinterbilder från Surahammar.

Sen är det ju dessutom synd om mig för jag fick börja min vaccination igår. Två dyngsprutor igår, en nästa gång å två till den tredje träffen + drick vaccin å tabletter å fix.  Kina nästa.......And//

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var en faslig massa sprutor - vad är dom mot?

Lycka till med sovrumsrenoveringen, är inte det minsta avundsjuk!

2010-02-13 @ 00:19:53
Postat av: and

ja du det var visst läge för polio, stelkramp, 3 st tvinrix sen någon ytterligare tydligen, riktigt festligt tycker jag .... Not....

2010-02-13 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0