Änglar finns

Så är vi äntligen kurerade från den där hemska magbasilusken som vi drabbades av. Aptiten har visserligen inte infunnit sig helt hos Filip men idag har han petat i sig lite iallafall och inte bara druckit.

Efter isoleringen vi haft var det skönt att få ta med sig killarna in till ICA och handla lite. Och vilka underbara änglar jag hade med mig. De var så nöjda och glada så det var en fröjd att ha de med sig. Lyckades handla det mesta som stod på lappen tom.

Nu har vi en överlycklig kille här hemma. Han har fått ett TV-spel av sin pappa där man sitter på en motorcykel och kör. Han såg den inne på ICA idag och bara ville ha den.



Att barn utvecklas i faser vet jag och jag har länge hoppats att Filip skulle komma till den fasen där han kan leka själv i sitt rum och nu helt plötsligt är han där. Det känns som att det hände över en natt för nu kan han sitta i sitt rum och leka och fantisera långa stunder. Och för att inte Noel ska komma in stänger han gärna dörren.

Nu laddar vi för fredagsmys...

Är det inte härligt att det regnar så att snön försvinner så säg?

Kommentarer
Postat av: faster 1

men bortskämda unge... =P



men regn vill man väl för bövelen inte ha snö är fiiint....

2010-02-27 @ 11:20:24
Postat av: Faster no 2

Lol jag kommer ihåg när Adam fick sin traktor i samma ålder. Han satte sig på den i butiken och jag fick bära bort honom ...men han var lika lycklig sen som Filip ser ut när han fick den i paketet.

Nu åker vi till Sälen och får se om Adam kan lära sig åka skidor :O det gick ju bra med Maja iaf Anders.

2010-02-28 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0